12 Ocak 2013 Cumartesi

2012′nin En İyi Sosyal Medya Kampanyaları -(NİKE)

Nike at the Olympics Bu yıl uyguladığı gerilla pazarlama taktikleriyle adından söz ettiren Nike, Londra Olimpiyatları’nda uyguladığı billboard çalışmasıyla organizasyonun resmi sponsoru Adidas’ı gölgede bırakmayı başardı. 

Görsel 


 Ünlü atletler yerine sıradan sporcuları ön plana çıkaran Nike, bu duruşunu şehrin dört bir yanına yerleştirdiği #findgreatness hashtagi yer alan görsellerle destekledi. Sonuç ise oldukça etkileyici. Socialbakers CheerMeter verilerine göre 27 Temmuz ila 2 Ağustos tarihleri arasında Olimpiyat ile Nike’ı ilişkilendiren 16 binden fazla tweet gönderilirken, Adidas 9,295 tweette kaldı. Kampanya sonrası yeni takipçi sonuçları: Nike 166,718. Adidas 80,761 

kaynak: Sosyalmedya.co

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder