1. Doritos Akademi
Doritos Akademi, 2011 yılında başlayan kampanyasını 2012 yılında da sürdürmeye devam etti. Sosyal medyada kampanya dünyasını en iyi hissettiren yönetimlerden bir tanesi olarak göze çarptı.
https://www.facebook.com/doritosturkiye
2.Axe Etkisi
Axe Etkisi Facebook sayfası 2012 yılında bir erkek markası olmanın hakkını verdi, bu süreçte tepki alan içerikleri de olmadı değil, bir çok eleştiriye de maruz kalsa da sayfada interaksiyon üst seviyede ve mesajını çok net veriyor.
https://www.facebook.com/axeetkisi
3. JeansLab
JeansLab, Facebook sayfasında kuralları yeniden yazıyor ve kendine özgü dilini yaratıyor. Sayfa bir komünite yönetimine örnek olarak gösterilebilecek en iyi örneklerden. Aynı zamanda içeriklerin altında markanın konuşma tarzı da ilgi çekiyor. Fanları ile onları gerçek bir fan yapabilecek iletişimi yakalamayı başaran ender markalardan.
https://www.facebook.com/jeanslab
4. Caramio
Caramio Facebook sayfası 2012 yılında hedef kitlesi ile en iyi iletişimi kurabilen markalardan bir tanesi, gençlik olarak tanımlanabilecek bir hedef kitleye sahip olan sayfaya girdiğinizde Caramio’nun karamel dünyasına adım attığınızı hissediyorsunuz. İçeriklerin aldığı yüksek beğeni ve yorumlar neredeyse her içerikte aynı seviyede. Marka, Facebook sayfasında aynı zamanda Türkiye’nin Facebook üzerinden yürütülen ilk sadakat programı Caramio Kazandırıyor’u da yürütüyor.
https://www.facebook.com/caramio
5. Halley
Halley de 2012 yılını çok iyi değerlendiren ve sosyal medyada yaptıkları ile ilgi çeken bir marka durumunda, özellikle 21 Aralık söylentilerini lehine çeviren ve kahin karakteri üzerinden ”Herkese bi Halley Oluyo” iletişimini gerçekleştiren Halley, aynı zamanda yaptığı uygulamalar ile de bu iletişimi kuvvetli bir şekilde destekledi. Sayfa iletişimi keyifli bir şekilde takip ediliyor hatta eski postları daha okumanız için merak uyandırıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder