Royal Pingdom, Interbrand'ın belirlediği en iyi 100 global marka istesinden yola çıkarak dünyanın en iyi markalarının hangi sosyal medya yönetim sistemlerini kullandığını açıkladı
HootSuite kullanan markalar: @hm, @tiffanyandco, @gap, @hp, @ebay, @porsche, @ibm, @ups, @panasonic, @niveausa ve @kelloggcompany.
TweetDeck kullanan markalar: @reuters, @yahoo, @audi, @louisvuitton, @sony, @heineken, @dell, @hyundai, @gillette, @xeroxcorp, @nestle ve @smirnoff.
SocialEngage kullanan markalar: @blackberry, @cocacola, @htc, @ford, @toyota, @honda ve @sprite.
Vitrue kullanan markalar: @oracle, @americanexpress, @harleydavidson ve @designbyikea.
SocialFlow kullanan markalar: @burberry, @hp ve @mbusa.
Sprinklr kullanan markalar: @intel, @ciscosystems ve @dell.
Kullanılan diğer sosyal medya yönetim sistemleri şu şekilde devam ediyor: Sprout Social,Spredfast, Context Optional Social Marketing Suite, Seesmic, Involver, Astute Social, Buddy Media Suite, SocialOomph, Socialware, Crowdbooster ve Twitterfeed.
İlk üçte yer alan sosyal medya yönetimi araçlarının pazar payları ise şöyle:
HootSuite: % 29,4
TweetDeck: % 23.5
SocialEngage: % 13.2
Bu araştırmada yer alan 100 marka arasında en yaygın kullanılan sosyal medya yönetim sistemi HootSuite oldu.
Kaynak: http://www.internetbilgisi.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder