11 Ocak 2013 Cuma

Dünyanın En iyi Markaları Hangi Sosyal Medya Yönetim Sistemlerini Kullanıyor?

Royal Pingdom, Interbrand'ın belirlediği en iyi 100 global marka istesinden yola çıkarak dünyanın en iyi markalarının hangi sosyal medya yönetim sistemlerini kullandığını açıkladı

HootSuite kullanan markalar: @hm, @tiffanyandco, @gap, @hp, @ebay, @porsche, @ibm, @ups, @panasonic, @niveausa ve @kelloggcompany. 

TweetDeck kullanan markalar: @reuters, @yahoo, @audi, @louisvuitton, @sony, @heineken, @dell, @hyundai, @gillette, @xeroxcorp, @nestle ve @smirnoff.

SocialEngage kullanan markalar: @blackberry, @cocacola, @htc, @ford, @toyota, @honda ve @sprite. 

Vitrue kullanan markalar: @oracle, @americanexpress, @harleydavidson ve @designbyikea. 

SocialFlow kullanan markalar: @burberry, @hp ve @mbusa. 

Sprinklr kullanan markalar: @intel, @ciscosystems ve @dell.

 Kullanılan diğer sosyal medya yönetim sistemleri şu şekilde devam ediyor: Sprout Social,SpredfastContext Optional Social Marketing SuiteSeesmicInvolverAstute SocialBuddy Media SuiteSocialOomphSocialwareCrowdbooster ve Twitterfeed. İlk üçte yer alan sosyal medya yönetimi araçlarının pazar payları ise şöyle: HootSuite: % 29,4 TweetDeck: % 23.5 SocialEngage: % 13.2 Bu araştırmada yer alan 100 marka arasında en yaygın kullanılan sosyal medya yönetim sistemi HootSuite oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder